NB Automat
- Elastyczna architektura
- Interfejs przyjazny użytkownikowi
- Inteligentnie równoważenie mocy
- Gotowość do dodatkowych rozszerzeń
- Projekt inteligentny dedykowany dla klienta
KOMBINACJA MODULARNOŚCI I WYSOKIEJ SPRAWNOŚCI
NB Automat jest zewnętrzną, odporną i modularną ładowarką zaprojektowaną z myślą o trwałości, niezawodności i łatwości eksploatacyjnej. Dzięki elastycznej architekturze NB Automat może być instalowany w dowolnej lokalizacji. Ładowarka zbudowana jest z modułu szafy mocy z wyjściem niskonapięciowym skojarzonej z komercyjnymi słupkami ładowania. NB Automat umożliwia jednoczesne ładowanie trzech pojazdów DC - z mocą wyjściową DC do 150 kW (180 kW w USA ) dzięki zaawansowanej funkcjonalności - Inteligentnemu Równoważeniu Mocy . Ładowarka może być ustawiona do ładowania napięciem 400 lub 800 V DC, zależnie od charakterystyki baterii akumulatorów pojazdu. Jej budowa zapewnia łatwe, szybkie i bezpieczne ładowanie, co czyni ją najlepszym rozwiązaniem dla tych przypadków, gdy wymagana jest kombinacja projektu, mocy i innowacji.
Elastyczna architektura
NB Automat jest rozwiązaniem ładowarek dla lokalizacji w których miejsce jest rzeczą cenną.
Seria NB Automat jest rozwiązaniem łączącym wyjście niskonapięciowe modułu szafy mocy z komercyjnymi słupkami ładowania. Słupki ładowania oferują użytkownikowi ży prosty i atrakcyjny interfejs, spełniający jednocześnie aktualne normy bezpieczeństwa.
Dostępne są konfiguracje szaf o mocach od 50 kW do 150 kW (od 60 kW do 180 kW w USA) skojarzonych ze słupkami ładowania o mocy 50, 100 i 150 kW (60, 120 i 180 kW w USA)

Interfejs przyjazny użytkownikowi
Intuicyjna obsługa
Z interfejsem przyjaznym użytkownikowi 10 calowy wyświetlacz umożliwia
intuicyjną obsługę usługi ładowania, a także wizualizację statystyk procesów ładowania. Słupki ładowania Power
Electronics zawierają wskaźnik statusu, umożliwiając kierowcom łatwe sprawdzenie ich dostępności. Dostarczają
kierowcom szybką, bezpieczną i prostą interakcję.
Płatności i system identyfikacji użytkownika
Każdy słupek ładowania jest kompatybilny z
wszystkimi systemami płatności oraz autoryzacji użytkownika, oferując najbardziej użyteczne i łatwe dialogowo
rozwiązanie na rynku
- Kierowca może uruchomić sesję ładowania stukając swoją kartą RFID.
- Kompatybilność z rozwiązaniami bezdotykowymi (NFC), umożliwia kierowcy inicjację procesu ładowania przez proste puknięcie kartą kredytową/debetową.
- Kompatybilność z najbardziej rozpowszechnionymi aplikacjami na rynku. Te aplikacje dla EV są zdolne rozpocząć sesję ładowania, zarezerwować słupek na określoną godzinę lub w prosty sposób zarządzać historią sesji ładowania.
Inteligentnie równoważenie mocy
Power Electronics opracował najbardziej zaawansowaną funkcjonalność dla równoważenia mocy w zarządzaniu flotą pojazdów. Zaprojektowana dla zminimalizowania początkowych kosztów inwestycyjnych i kosztów operacyjnych
Funkcja Inteligentnego Równoważenia Mocy jest umiejętnością rozłożenia mocy dostępnej ładowarki pomiędzy aktualnie pracujące słupki ładowania. Tym samym łączna moc wymagana do przetransferowania energii do pojazdu zostaje znacząco ograniczona, co z kolei przekłada się na redukcję kosztów infrastruktury elektrycznej oraz zmniejszonych kosztów operacyjnych ze względu na niższą moc zamówioną od OSD. Ponadto zoptymalizowane zostaje samo urządzenia i komunikacja z back-office

Gotowość do dodatkowych rozszerzeń
NB Automat można przyłączyć do źródła energii DC i przekształcić ją w energię potrzebną do ładowania pojazdów. Źródłem tym może być instalacja PV, bateria akumulatorów lub siec elektroenergetyczna systemowa


Projekt inteligentny dedykowany dla klienta
Dokładnie tak jak chcesz
Dedykowane obudowy zewnętrzne
Power Electronics oferuje dedykowane obudowy zewnętrzne. Uczyń swoją ładowarkę unikalną dodając jej etykiety z
logo firmy, tekstem i reklamami.
Ładowanie AC
Możliwe jest dodanie złącza ładowania AC typu 1 lub 2, co umożliwi ładowanie pojazdu z mocą do 43 kW w Europie
lub 7,7 kW w USA.
Detekcja pojazdu
Opcjonalnie jest możliwe dodanie funkcji wykrywania pojazdu, co umożliwia start procesu ładowania już w
momencie kiedy samochód jest blisko słupka ładowania.

Przykłady konfiguracji:

